Antipollution iiiigen.
-
Hitec23
- Kontakt:
Antipollution iiiigen.
C5 2001 benzin.
Lige købt for en "slik" i privat handel. Den gamle havde efterhånden en alenlang liste af fejl så jeg blev lidt træt af den.
Kørte et par ture i den "nye" inden køb.
Nå, men speedometeret ikke og aircon virkede ikke. Skidt med aircon. Speedometeret kunne være nålen eller stepmotoren. Begge dele havde jeg så ikke et problem. Ud med instrumentet. Ny stepmotor. Speedo ok.
MEN efter 2-3 min kom alarmen. Batteriets pluspol har været afmonteret efterfølgende uden ændringer.
Jeg havde IKKE afmonteret spændingen da jeg skiftede stepmotoren. KAN fejlen overhovedet have noget med den lille operation at gøre?
Lige købt for en "slik" i privat handel. Den gamle havde efterhånden en alenlang liste af fejl så jeg blev lidt træt af den.
Kørte et par ture i den "nye" inden køb.
Nå, men speedometeret ikke og aircon virkede ikke. Skidt med aircon. Speedometeret kunne være nålen eller stepmotoren. Begge dele havde jeg så ikke et problem. Ud med instrumentet. Ny stepmotor. Speedo ok.
MEN efter 2-3 min kom alarmen. Batteriets pluspol har været afmonteret efterfølgende uden ændringer.
Jeg havde IKKE afmonteret spændingen da jeg skiftede stepmotoren. KAN fejlen overhovedet have noget med den lille operation at gøre?
- Carsten S
- Site Admin
- Geografisk sted: 8653 Them
- Diagbox: Ja
- Version: 8.xx
- Kontakt:
Re: Antipollution iiiigen.
Antipollution er en motorfejl, så det har næppe noget med speedometeret at gøre.. Eneste løsning er, at få fejlen(e) læst ud.
2001 Citroën C5 V6 Aut.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
Diagbox V8.xx, V9.xx original, VCDS, Ford/Mazda IDS, Actia MultiDiag 2018.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
Diagbox V8.xx, V9.xx original, VCDS, Ford/Mazda IDS, Actia MultiDiag 2018.
-
Hitec23
- Kontakt:
Re: Antipollution iiiigen.
Havde heller ingen forestilling om at det kunne være tilfældet men "sjovt" at fejlen opstod samtidig.