Har c5 servopumpe?
-
denelias
- Geografisk sted: Albertslund
- Diagbox: Ja
- Kontakt:
Har c5 servopumpe?
Hej allesammen
Er i gang med at fejlsøge lidt på styrtøjet og er lidt forvirret omkring, om der er eller IKKE er en servopumpe påp min C5ll 2.0 benzin dec 2004. Kan se på autodoc at de gerne vil sælge mig en ny pumpe men hvor dælen sidder den?
Er i gang med at fejlsøge lidt på styrtøjet og er lidt forvirret omkring, om der er eller IKKE er en servopumpe påp min C5ll 2.0 benzin dec 2004. Kan se på autodoc at de gerne vil sælge mig en ny pumpe men hvor dælen sidder den?
C5ll benzin aut 2.0 2005 AU57990
-
denelias
- Kontakt:
-
denelias
- Kontakt:
Re: Har c5 servopumpe?
Får den olietryk fra det hydrauliske affjedringssystem?
C5ll benzin aut 2.0 2005 AU57990
-
cit-rotti
- Geografisk sted: Deutschland Würzburg
- Version: 9.222+ ältere
- Kontakt:
Re: Har c5 servopumpe?
According to the parts diagram, there is a separation of the steering hydraulics and the spring hydraulics.
Only the LDS supply is from the same reservoir.
The suspension system (BHI) consists of an electric motor, a control unit and the hydraulic unit that regulates the supply of the suspension.
The steering system has its own hydraulic unit - also operated by an electric motor.
Greetings Wolfgang
Only the LDS supply is from the same reservoir.
The suspension system (BHI) consists of an electric motor, a control unit and the hydraulic unit that regulates the supply of the suspension.
The steering system has its own hydraulic unit - also operated by an electric motor.
Greetings Wolfgang
-
denelias
- Kontakt: