måske køb af brugt bil
-
joenha
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
måske køb af brugt bil
hej alle
så er det på tide at skifte min c5 3.0 2003 v6 bensin ud med en anden. den kører godt nok
men har lidt småfejl her og der og så har den rundet 410000 km og skal til syn
har set på 2 stk
det er godt nok disel-biler
3.0 hdi exclusive 240hk autm stc car
275000 km
88000 kr
2011
3.0 hdi exclusive 240 autm stc.car
128000 km
158000 kr
2012
kan godt se at den ene har kørt noget længere. gør det noget,
der er trods alt nogen prisforskel
er der noget jeg skal se efter evt tandrem og andet
mvh jonni
så er det på tide at skifte min c5 3.0 2003 v6 bensin ud med en anden. den kører godt nok
men har lidt småfejl her og der og så har den rundet 410000 km og skal til syn
har set på 2 stk
det er godt nok disel-biler
3.0 hdi exclusive 240hk autm stc car
275000 km
88000 kr
2011
3.0 hdi exclusive 240 autm stc.car
128000 km
158000 kr
2012
kan godt se at den ene har kørt noget længere. gør det noget,
der er trods alt nogen prisforskel
er der noget jeg skal se efter evt tandrem og andet
mvh jonni
- posh
- Geografisk sted: kolding
- Kontakt:
Re: måske køb af brugt bil
hvad siger din mavefornemmelse, det er jo under alle omstændigheder et par dyre svende at holde kørende, især forsikring og grøn afgift trækker tænder, om den ene er bedre end den anden tjsa så skulle den motor og drivlinie jo sagtens kunne køre langt endnu på begge, men at overtage en bil med så mange km er jo altid et spil i lotteriet, hvor mange brugere har kørt dem før, der er ikke så få der har fået sig en brat opvågning når en bil skifter bruger, det en ene syntes er normalt kan af den næste være uudholdeligt men det er jo brugtbils betingelserne, det eneste du reelt kan gøre er hvis du stoler på forhandleren og får en betryggende garanti så håbe det bedste, især da det prisleje du befinderer dig i giver adgang til sprit nye modeller med alle de fordele dette giver, men selvfølgelig ikke en tørstig V6, men de nye mindre er nu ikke så ringe endda, smag og behag er jo heldigvis forskellige
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda
de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda
-
joenha
- Kontakt:
hej posh
nu er konen blevet vant til at betale den dyre grøn afgift og min kaskoforsikring er kun på 6000.kr
der er ingen grund til at stoppe hende med det
endvidere kan jeg godt lide v6 det er en anden bil end 4 cylinder syntes jeg og så lige de 240hk
det er mere om 275000km er for meget for sådan en hdi
nu er konen blevet vant til at betale den dyre grøn afgift og min kaskoforsikring er kun på 6000.kr
der er ingen grund til at stoppe hende med det
endvidere kan jeg godt lide v6 det er en anden bil end 4 cylinder syntes jeg og så lige de 240hk
det er mere om 275000km er for meget for sådan en hdi
- posh
- Geografisk sted: kolding
- Kontakt:
Næ ordenligt behandlet et det antal km næppe noget problem,.det er ikke mekanisk slid der slår sådan en bil ihjel det er elektroniske fejl der sender dem til skrot
I Flæng kan motor styringen elruder spejle abs eps og alt dét andet klare dødsdom over en rustfri mekanisk velfungerende bil, og modeller som de du nævner må inden for kort tidsrum i ikke en køre i byen hverken her eller resten af Europa
I Flæng kan motor styringen elruder spejle abs eps og alt dét andet klare dødsdom over en rustfri mekanisk velfungerende bil, og modeller som de du nævner må inden for kort tidsrum i ikke en køre i byen hverken her eller resten af Europa
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
- Carsten S
- Site Admin
- Geografisk sted: 8653 Them
- Diagbox: Ja
- Version: 8.xx
- Kontakt:
En C5 fra 2011 med 275000 på tælleren kan efter min mening ikke koste 88.000 Kr - Den koster ca. 11-12K/årligt i afgift.
2001 Citroën C5 V6 Aut.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
Diagbox V8.xx, V9.xx original, VCDS, Ford/Mazda IDS, Actia MultiDiag 2018.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
Diagbox V8.xx, V9.xx original, VCDS, Ford/Mazda IDS, Actia MultiDiag 2018.
-
joenha
- Kontakt:
problemet er ikke afgifterne i kr og øre
det er mere driftsikkerheden på en diesel af denne kaliber
de står ovre hadsten ved århus hos malmkjærs autto
det er mere driftsikkerheden på en diesel af denne kaliber
de står ovre hadsten ved århus hos malmkjærs autto