Slidt læder rat
-
Nissen89
- Geografisk sted: Broager
- Diagbox: Ja
- Version: 9.68
- Kontakt:
Slidt læder rat
Hej alle
Har købt mig en C5 fra 2004,. Bilen er en fornøjelse at køre i. Rattet er meget slidt, som om læderet er gået i opløsning.
Hvad jeg lige hurtigt kunne læse mig frem til fra andre sites var at rattet i de ældre C5 ikke var særlig god kvalitet.
Så jeg er lidt op udgik efter nyt rat, kan man sætte et i fra den faceliftet model som måske har bedre kvalitet ? Eller fra en anden model ??
Har købt mig en C5 fra 2004,. Bilen er en fornøjelse at køre i. Rattet er meget slidt, som om læderet er gået i opløsning.
Hvad jeg lige hurtigt kunne læse mig frem til fra andre sites var at rattet i de ældre C5 ikke var særlig god kvalitet.
Så jeg er lidt op udgik efter nyt rat, kan man sætte et i fra den faceliftet model som måske har bedre kvalitet ? Eller fra en anden model ??
2004 Citroën C5 2,0 16v - hobby/weekend bil
2022 Hyundai i10 - hverdags bil
-
SRO
- Moderator
- Geografisk sted: København
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
Re: Slidt læder rat
Du kan også finde en sadelmager som kan ombeklæde det - eller købe et andet, der ikke er så slidt.
- tronde
- Geografisk sted: Norge
- Kontakt:
Søk etter "diy leather steering wheel cover" på ebay og youtube så finner du noe å begynne med.
Det var en på gamle citronik som viste at det kunne bli veldig bra når man gjorde det selv. Det var avgjørende at skinnet var bløtet i vann under monteringen, slik at det lot seg stramme. Vannet tørker, og skinnet krymper så det blir enda strammere.
Det var en på gamle citronik som viste at det kunne bli veldig bra når man gjorde det selv. Det var avgjørende at skinnet var bløtet i vann under monteringen, slik at det lot seg stramme. Vannet tørker, og skinnet krymper så det blir enda strammere.
Trond kjører 1996 XM TCT Break
- posh
- Geografisk sted: kolding
- Kontakt:
og du er helt sikker på det ver et læderrat, din beskrivelse passer en hel del mere på det sparerat det sidder som standard i den laveste udstyrsniveauer, måske dit rat bare er et af de kedelige plast rat der over tid går i opløsning, det gør læder ikke ......
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda
de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda
de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der
-
Nissen89
- Geografisk sted: Broager
- Diagbox: Ja
- Version: 9.68
- Kontakt:
Nu har jeg ikke lige et billede af rattet, men det har syninger som et læderrat normalt har. Men om det betrukket med falsk veganer læder skal jeg ikke kunne sige.
Jeg har valgt at købe et brugt "læder" rat på eBay, som er på vej med posten.
2004 Citroën C5 2,0 16v - hobby/weekend bil